O nama

„Magma” d.o.o. Varaždin vodeći je distributer u HoReCa i retail kanalu u sjeverozapadnom dijelu Hrvatske, a sa svojim podružnicama u Koprivnici i Krapinskim Toplicama te maloprodajama u Križevcima, Đurđevcu, Bjelovaru, Ludbregu, Novom Marofu, Zlataru i Čakovcu svoje poslovanje proširili smo na sedam županija. Danas radimo sa više od 1300 kupaca u oba kanala prodaje, pri čemu otprilike 80% prometa otpada na ugostiteljstvo.
Magma je osnovana 1991. godine, a prvi prodajni prostor bio je u Ulici Tina Ujevića u Varaždinu. Svoj rad započeli smo kao veleprodaja cigareta i kave. Već 1992. godine otvorena je i podružnica u Koprivnici. Kako se poslovanje širilo, dolazilo je do preseljenja veleprodajnih skladišta u veće prostore, te istovremenog otvaranja vlastitih maloprodaja na području djelovanja. Prva Magmina maloprodaja bila je smještena u samom centru Varaždina, u sklopu veleprodaje na Trgu bana Jelačića.

U Koprivnici je 2002. godine otvoren prvi vlastiti distributivni centar od 1500 m2, na lokaciji na kojoj je smješten i danas, u Ulici braće Wolf 4. Prva maloprodaja na koprivničkom području otvorena je u sklopu veleprodaje na adresi Ulica braće Radić 6, gdje posluje još i danas.

2001. godine preuzeli smo tvrtku Gen u sklopu koje preuzimamo tri maloprodaje – u Novom Marofu, Ludbregu i Varaždinu. 2002. godine otvorena je maloprodaja u Đurđevcu, a 2003. godine u Čakovcu. U srpnju 2005. godine otvaramo diskont u Križevcima, prvi u vlastitom prostoru. Nakon toga otvorena je maloprodaja u Bjelovaru 2011. godine.

3. prosinca 2004. godine otvoreno je veleprodajno skladište u Varaždinu, u Jalkovcu u Zoni malog i srednjeg poduzetništva, ukupne površine 3500 m2. Preseljenjem poslovanja na novu lokaciju u Jalkovcu stvoreni su uvjeti za daljnje širenje poslovanja i zapošljavanje ljudi, te dizanje kvalitete usluge kupcima i potrošačima čije je zadovoljstvo za Magmu uvijek bilo i ostalo na prvom mjestu.

2015. godine započinjemo sa projektom Magma shopa, a prvi takav shop otvaramo u Zlataru, odmah iza kojeg je uslijedilo preseljenje postojećeg diskonta u Novom Marofu na novu lokaciju.

Krajem 2011. preuzeli smo distributera Sina d.o.o. sa sjedištem u Krapinskim Toplicama, čime smo zaokružili kompletno područje sjeverozapadne Hrvatske.

Naš vozni park broji preko 30 dostavnih vozila, a svake godine izdamo gotovo milijun računa i izvršimo više od 50.000 dostava.

Zapošljavamo otprilike 90 zaposlenika, a u sezoni taj broj prelazi brojku od 100 zaposlenih.

Ovakvom organizacijom rada omogućili smo nesmetanu opskrbu i pravovremenu dostavu robe svim našim kupcima.

MISIJA

Pružamo vrhunsku uslugu distribucije pića i gastro programa.
Svojim partnerima pružamo kompletnu podršku koju karakteriziraju brzina, profesionalnost i povjerenje.
Magma svoja poslovna partnerstva pretvara u prijateljstva.

VIZIJA

Magma želi biti sinonim za izvrsnost u pružanju usluge distribucije pića i gastro programa na području svog djelovanja. Kontinuiranim poboljšanjima svoga poslovanja želimo pružati našim partnerima vrhunsku uslugu uz razvijanje prijateljskih odnosa i zadovoljavanje potreba naših zaposlenika, kupaca i dobavljača.

POLITIKA KVALITETE

Poslovni uspjeh i rezultati poduzeća Magma d.o.o. prvenstveno ovise o ispunjenju očekivanja i postizanju zadovoljstva naših kupaca. Cilj nam je kontinuirano postizanje vrhunske kvalitete usluge po pitanju nabave i distribucije pića i gastro programa, poštivanje rokova isporuke i pružanje dodatnih usluga uz stvaranje veće dodatne vrijednosti od naše konkurencije te stvaranje partnerskih odnosa. Naša politika kvalitete sadrži ono što smatramo temeljnim elementima naše poslovne filozofije:

1. VRHUNSKA USLUGA

Naša usluga u potpunosti je sukladna zahtjevima kupaca, kao i drugim zahtjevima koji proizlaze ili će proizlaziti iz zakonskih regulativa na domaćem tržištu. Za kvalitetu obavljene usluge odgovara njezin izvršitelj, a svi zaposlenici se zalažu da svoje poslove naprave dobro prvi i svaki sljedeći put. Cilj nam je kontinuirano smanjenje broja reklamacija te osmišljavanje dodatnih usluga za naše kupce. U pružanju usluga vodimo se principima odgovornosti, točnosti, pravovremenosti, profesionalnosti, povjerenja i korektnosti prema svim svojim poslovnim partnerima i zaposlenicima, i isto očekujemo zauzvrat.

2. ZADOVOLJNI ZAPOSLENICI

Utvrđene su odgovornosti, ovlasti i kompetencije svih zaposlenika. Svi zaposlenici obavezni su poduzimati radnje za ispunjenje ciljeva poduzeća u svrhu zadovoljenja zahtjeva sustava upravljanja kvalitetom. Mi želimo dobro i kvalitetno raditi, želimo se ugodno osjećati u svojoj radnoj sredini, jer smatramo da tako možemo pružiti najviše i dati najbolje rezultate. Svaki uspjeh naše tvrtke smatramo i svojim osobnim uspjehom. Želimo živjeti i raditi u tvrtki koja je bolja i uspješnija od drugih i zbog svega toga smo ponosni što radimo u tvrtki Magma d.o.o.

3. ZADOVOLJNI KUPCI

Sve aktivnosti u našem poduzeću usmjerene su na kupca i njegovo zadovoljstvo, s ciljem postizanja visoke razine kvalitete i poštivanja rokova isporuke. Periodičnim provjerama vršimo mjerenje toga zadovoljstva te poduzimamo mjere za stalno poboljšanje. Kontakt s kupcima je neprekidan. Zbog toga su aktivnosti naših zaposlenika organizirane na način da se dođe do informacija o njihovim željama, zahtjevima i zadovoljstvu u poslovanju s našim poduzećem. Smatramo svojom obvezom napraviti sve što je potrebno kako bi nam se kupci uvijek iznova vraćali. Magmina misija glasi „Od partnerstva do prijateljstva“.

4. ODGOVORNOST UPRAVE

Uprava poduzeća snosi odgovornost za uvođenje i primjenu sustava kvalitete. Sve odluke koje donosi uprava poduzeća nastale su na temelju činjenica proizašlih na osnovu logičke analize podataka i informacija. U tom smislu one su uvijek motivirajuće, pravedne, izazovne te usmjerene na stalno poboljšavanje sustava kvalitete.

5. PROCES STALNOG UNAPREĐENJA

Ništa u našem sustavu nije toliko dobro da se ne bi moglo još poboljšati. Želimo biti najbolji u onome što radimo i zbog toga kontinuirano radimo na unapređenju svih aktivnosti u poduzeću. Pristup svim aktivnostima je procesni, uz optimiranje svih poslova, s ciljem nabave što kvalitetnijih proizvoda i postizanja što kvalitetnije usluge uz optimalno korištenje resursa te primjenu minimalno potrebne dokumentacije. Proces stalnog unapređenja stanja sustava kvalitete jamstvo je trajnog napretka i ukupne kvalitete naših usluga.

OSNOVNI PODACI

MAGMA D.O.O. za trgovinu i usluge
Sjedište: Varaždinska ulica – odvojak I 14, Jalkovec, Varaždin
IBAN: HR5724840081101284652 Raiffeisenbank Austria d.d.
OIB: 65673920115 Matični broj: 3806979
Osnovna djelatnost: Trgovina na veliko pićima
Registrirano kod Trgovačkog suda u Varaždinu pod brojem Tt-95/1485-2,
MBS: 070014446
Temeljni kapital 2.500.000,00 kn uplaćen u cijelosti
Uprava: Josip Repalust.

ZAŠTITA POTROŠAČA

Sukladno članku 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu dostaviti u pisanoj formi:
u trgovini
na adresu: Varaždinska ulica – odvojak I 14, Jalkovec, 42000 Varaždin
na e-mail: magma@magma-vz.hr

Obvezujemo se u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.